HTML

Amit látok, hallok, gondolok...

Magánvéleményeim egy néha komoly, néha vicces blogban arról hogy mit látok, hallok és gondolok a világ dolgairól.

Friss topikok

Dislike

2011.09.29. 11:24 Julian Adler

Már nem nagyon szeretem a Facebookot.

Az még jó, sőt remek dolog, hogy az ismerettségi körünkkel meg tudom osztani az engem érdeklő, s így talán az ismerősei egy részét is érdeklő dolgokat, legyenek azok képek, linkek, videók, zenék, akármik. Megosztani, ha én akarom.

Az már kevésbé lelkesít, ha megvalósul a Facebook fejlesztőinek a legújabb elképzelése, az automatikus "lájkolás". Vagyis, ha úgy kb mostantól, a Facebookkal kooperáló honlapokon járva az ottani aktivitásom azonnal megjelenik a Facebookon, Vagyis eddíg, ha olvastam egy cikket, megoszthattam a linkjét (ha akartam), ha hallgattam egy zenét, láttam egy videót, megoszthattam, ha akartam. Ennek most vége, megszűnni látszik a szabadságom ezen foka, a Facebook és cinkosai megosztják helyettem.

Biztosan örülni fognak az ismerőseim, barátaim, hogy látszólag kéretlenül elárasztom őket mindenféle dologgal, amit nem is akartam megosztani velük. A végén meg letiltanak. S ha így tesznek velem az ismerőseim, lehet hogy én is így teszek másokkal, meg mások is így tesznek majd újabb másokkal, majd végül mindenki kitilt mindenkit egy dilettást döntés miatt.

Ami meg szinte az első pillanattól hiányzik, az az, hogy nincs "dislike".

Meghalt, megölték, balesetet szenvedett, ledőlt, megsérült... sorolhatnám.

A puruttyai pedofil újabb áldozatot szedett. Meghalt a nemzet színésze, sporttolója, nagy embere. A terroristák 12 halálos áldozatot követelő merényletet követtek el. Újabb csúcson a svájci frank árfolyama. Lájk, lájk, lájk... mert (talán Zuckerberg perverziója miatt)  nincs és nem is lesz dislike, "nemtetszik" gomb.

Ha belegebedsz is tetszeni fog.

A Facebook szép új világában mindent csak szeretni lehet (a nem tetszik csak másodjára,  de az már nem jelenik meg sehol, hogy X ember nem szerette ezt).

Ha valami nem tetszik, valamit ellenkezik az értékrendünkkel, annak sincs helye a Facebook-on.

Miért nincs látható, tömeges jele a közösségi tiltakozásnak, a community protest-nek?

Ja, az nem vonzaná a hirdetőket és befektetőket. Nemtetszés dolgában marad a magányos harc, egyfajta underground.

Hazudjuk bátran, hogy lájk!

Naná hogy megosztom a facebookon...

 

Szólj hozzá!

Címkék: facebook like dislike

A bejegyzés trackback címe:

https://julian.blog.hu/api/trackback/id/tr953264700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása